HAYAT SANA EKŞİ LİMONLAR VERİYORSA, LİMONATA YAP – KAZA YAPTIK

Kavanımızla kaza yaptık. İlk ve son olsun.

Karavanımız ile yollardayken işimizle ilgili bir toplantı sebebiyle İstanbul’a gelip, aynı gün geri dönüp yola devam edeceğimiz bir sabah uçağını yakalamak üzere kör karanlıkta uyandık. Toplantının öneminin stresinden midir, hazırlıkla geçen uykusuz geceden midir, homurdanarak başladık güne.

Virajlı dağları döne döne tırmanırken Marmaris arkamızda sembolik bir şekilde küçülmeye başladı. Sanki daha büyük şeylere gidiyorduk.

Yüreğimiz ağzımızda bir hesap yaptık. En yakın yerleşimden çekicinin olduğumuz yere gelmesi yarım saat. Hadi ışık hızıyla geldi, karavanı ne yapacağız? Acaba her çekicide çeki demiri de var mı ki? Hadi hepsini bir şekilde çözdük, herşeyi çekiciyle yakın bir yere atmak da bir 10-15 dakika ister. Oradan da havalimanına araç bulmak gerek. Elimiz kolumuz bağlandı haliye. Uçak da kaçtı, kaçırmamamız gereken bir toplantı da.

Üzülmek ya da mutlu olmak da bazen bir seçim. Hayatımızda ilk kez çekicinin arkasında gitme şansını yakalamışken tepmek olmaz. Biz de kendi kendine giden mucize arabanın bol bol keyfini çıkardık.

Hayat bizim ondan yaptığımız şeydir. Hayat sana ekşi limonlar veriyorsa, limonata yap.

13 Comments

1. Tüm videolarınızı hayranlıkla izledim. Gençlerin hayatı erkenden keşfetmeleri ve her şeyi zamanında yaşayabilmeleri çok güzel. Ayrıca hem bunları yapıp hem de bu kadar güzel paylaşmak çok zor bir şey. Demek ki siz her alanda yetenekleri olan çiftsiniz. Bu harika.. Daha nice güzellikler diliyorum. Sevgiler

1. Çok çok teşekkürler 🙂 Biz de sizlere nice güzellikler diliyoruz. Sevgiler 🙂

2. Muhteşem bir fikir her ikiniz,ide tebrik ediyorum….Aslında değilmidirki dünyada yaşamamız gereken hayat özgürce yaşam olmalı, sizler bunu genç yaşta kıvırmışsınız….Ben ve eşimde size benzer bir hayat yaşıyoruz 6 ay ist şimdlik, 6 ay Bodrum Türkbükün, deyiz orda bir giyim mağazamız var 6 ay hem tatil hem kazanç ve 6 ay denize girmek… buda bizim seçtiğimiz bir tarz…yolunuz düşerse bekleriz…

2. yok artık, deli mi bunlar, çılgınlık, aman tanrım dedim ama yazıyı ben okumamışım sanki çekici aklımın ucuna gelmiyor 🙂 süper video, süpersiniz :))

1. 🙂 Çok sağol. Çılgınlık ne kadar fazla olsa da, güvenliği elden bırakmamak gerek. Kasksız, emniyet kemersiz çıkmayız hiç; hem gerekli sporlarda, hem de araçlarda. Çekiciyi yakalayınca da affetmedik 🙂

3. Durduramadım kendimi sormak istedim yanlış anlamazsınız umarım.hangi meslekle mutabıksınız bu kadar çok geziyorsunuz eğlenıyorsunuz bu kadar bol vakit 🙂

1. İsmail selamlar, Bize en çok gelen sorulardan 🙂 Proje bazlı çalışıyoruz. İşimiz etkinlik organizasyonu üzerine. Hayatımızı işin etrafında değil, işi hayatımızın etrafında kurgulamak için uğraş vermekteyiz. Proje bazlı çalışıyor olmak, bütçesel anlamda sabit bir gelirin rahatlığından uzak olsa da, zaman açısından insanı özgürleştiriyor. Umarım bir gün sadece Biz Evde Yokuz’la uğraşırız.